7 храни, които трябва да ядете вечер, за да отслабнете

Вкусни и здравословни 

2465

Всеки знае старото правило - „ Ако искате да отслабнете, не яжте след 18.00 ч.“ Но това вече е мит. В действителност, има продукти , които не са само може, но и трябва да яде вечер, ако искате да свалите някой килограм.

14 храни, които често съхраняваме неправилноИ кога хладилникът не е най-доброто място

Основният принцип, от който трябва да се ръководят тези, които искат да отслабнат е, че женското тяло реагира много болезнено на глад и възприема липсата на хранителни вещества и строги диети като сигнал за бедствие. Когато гладувате, тялото ви незабавно преминава в режим на енергоспестяване и вместо да изразходва калории, то започва да ги съхранява.

Затова, ако искате да свалите килограми, ето какво може да си хапвате вечер без угризения.  

7 дълготрайни хранителни продукти, които всъщност се развалят лесноАко се съхраняват неправилно 

1. Млечни продукти.

Кефир, кисело мляко, извара, натурално кисело мляко - всичко те са източници на лек протеин, който се абсорбира перфектно, не претоварва тялото и не остава под формата на излишни мазнини. Оптималната порция е 200 г.

2. Мляко.

Топлото мляко преди лягане е класика на жанра. Той съдържа не само протеин, но и триптофан, аминокиселина, която успокоява и предизвиква сънливост. И колкото по-добре спите, толкова по-малък е рискът, че на следващия ден ще имате постоянна нужда от храна.

3. Яйца.

Те са чудесен източник на здравословни протеини. Най-добрият вариант са 2 твърдо сварени яйца или омлет от две яйца, приготвени с домати и спанак.

 

4. Птиче месо.

 Пилешкото или пуешкото месо без кожа ще поддържат добра метаболитна скорост и няма да пречат на добрия нощен сън. Те са източник на витамини А, Е, В и цял комплекс от минерали. В птичето месо практически няма въглехидрати, така че няма защо да се страхувате за фигурата си. Идеална порция е 100-150 г пилешки гърди (на пара или варени) + толкова пресни зеленчуци.

5. Бяла риба.

В рибата има много нисък процент мазнини, но има много полезни протеини. За късна вечеря изберете нискомаслени видове - треска, щука, хек.

 

6. Зеленчуци на пара.

След топлинна обработка фибрите от зеленчуци се усвояват по-лесно. Зеленчуците за вечеря могат да бъдат варени, задушени или варени на бавен  огън. Те ще се усвоят перфектно и ще работят като естествен очистител - ще премахнат токсините от червата. Основното правило е да се готви без олио и сол възможно най-малко.

7. Червени горски плодове.

В една чаша ягоди или боровинки има не повече от 70 калории, а огромно количество витамини и антиоксиданти. Фибрите и пектинът също ще стимулират червата.

Как да подредим масата за официална вечеря За да бленете пред гостите си 
Сподели: