Леки закуски, които ще ви заситят

И ще ви държат във форма  

434

Преди време светът демонизираше мазнините. Но днес все повече хора се насочват към тях като спасителен пояс за сваляне на килограми. Причината – манията по кетодиетата. Но кето диетата силно ограничава количеството въглехидрати, което можете да ядете. По принцип от 60 до 80 процента от дневните ви калории идват от мазнини, 5 до 10 процента идват от въглехидрати, а останалата част се състои от протеин.

7 храни, които диетолозите няма да ядатНякои здравословни храни не са толкова полезни, колкото си мислехме  

Това, което прави тази диета толкова харесвана е фактът, че не усещате глад. Но когато се придържате към подобен режим, закуската може да бъде проблем. Но ако планирате, няма да имате грижи.

Ето няколко предложения, от които да се възползвате:

Кои храни да държим далеч от хладилника?Кои зеленчуци смятате, че съхранявате там, а всъщност правите точно обратното? 

Чипс от кейл

Просто накъсайте зелето и го запечете на слаба фурна с малко сол и зехтин.

Шам фъстък

Кето диетата е с високо съдържание на мазнини, но трябва да се съсредоточите върху яденето на качествени поли- и мононенаситени мазнини. Шам-фъстъкът предлага микс от растителен протеин, фибри и здравословни мазнини.

Протеиново барче

Внимавайте за такова, което е с по-малко от 10 грама въглехидрати, 15 до 30 грама протеини и толкова мазнини, колкото искате, тъй като това е по-голямата част от вашата диета.

Твърдо сварени яйца

Целите яйца са страхотни. Те предлагат висококачествен протеин, витамин Е и холин, който е от съществено значение за здравето на мозъка. Две или три цели яйца с идеални, за да сет сити.

Маслини

Те са вкусни, има разнообразие от вкусове и са пълни със здравословни мазнини. Как да не ги харесвате?

Хранителните добавки, които всеки трябва да има в дома сиЗа здравето на цялото семейство
Сподели: