5 грешки със закуската, които саботират отслабването

Или как да изберем здравословна алтернатива

1729

Всеки знае, че закуската е най - важното хранене за деня. Тя може да бъде празник за душата сутрин, преди работа, удволствие и лека почвика следобед. Но закуската трябва да бъде не само вкусна и зареждаща, но и полезна. 

11 знака, че храната е развалена Как да съхраняваме правилно продуктите

Вижте кои са най-големите грешки при леката закуска, които много от нас правят и които ще ни спестят някой килограм.

1. Не се опитвайте просто да сведете калориите и порциите за закуска до минимум. След 1-2 часа отново ще изпитате глад и ще е нахвърлите към нещо по – калорично.

5 грешки, които правите при съхранение на храна в хладилника Увеличете мястото и запазете по – дълго храната  

Например комбинирайте 2 супени лъжици хумус или фъстъчено масло с моркови или ябълки. Така ще се заситите, без да се товарите с празни калории.

2. Ако се хващате, че посягате към нещо сладко или солено от чиста скука, определено не сте единствени. Понякога това е купата с бонбони в офиса или късно вечер солети или чипс.

Затова, преди да посегнете към тези закуски, направете проверка на това, колко сте гладни. Ако мащабът на глада е от 1 до 10, като 1 изобщо не сте гладен, а 10 е много сте гладен, хапнете нещо малко ако сте над 7.

3. Закуски като ядки, семена и сушени плодове могат да звучат като страхотни снаксове, пълни с  хранителни вещества, но и водят до лесно преяждане, ако не внимавате. Затова не хапвайте от пакетчето, а сипете в купичка.

4. Ако имате по-лек обяд и не те си приготвили следобедна подкрепа, е почти сигурно, че ще посегнете по – късно към нещо не толкова здравословно. Затова планирайте храненията си няколко дни по – рано и имайте винаги под ръка в офиса, за да избегнете изкушенията.

5. Протеините и мазнините са основни макронутриенти, които ви помагат да се чувствате пълноценни и сити. Ако не сте гладни сутрин и пиете само кафе или ядете плод, е гаранция, че до обед вече ще бъдете със стържещ стомах. Освен това, ако ядете само плод или зеленчук като закуска, той може да повиши кръвната захар, след което да я намали, което води до усещане за глад в рамките на един час след това.

 

Затова изберете за закуски храни със здравословни мазнини и протеини - например добавете няколко бадема към плодовете. Това ще ви помогне да останете сити по-дълго и да избегнете допълнителни порции на обяд или вечеря. 

7 грешки в чистенето, които могат да развалят вкуса на хранатаМалки грешки, с които неподозирано саботираме вкуса
Сподели: