Яж, за да отслабнеш

Храни, които горят мазнини 

9385

Ако искате да постигнете баланс в тялото, да сте сити и да се чувствате жизнени и здрави, има няколко храните, които трябва задължително да включите в менюто си. Вижте кои са те: 

Кисело мляко/ Айрян

Hoermann.bg | Врати за дома и индустрията

Ако сте почитатели на бързото хранене,  трябва да добавите тази напитка към диетата си. Ферментиралите храни като кефир са естествени пробиотици, което означава, че те помагат за развитието на добри бактерии и на тялото ви да разгражда храната по-ефективно. 

Мазна риба/ сьомга

Тя е богата на здравословни, омега-3 мастни киселини, важни за мозъка, сърцето, ставите и стомаха, отколкото всяка друга храна. Освен това тя е с нисък гликемичен индекс, което означава, че предотвратява инсулиновите пикове. Тя засища и дава на организма ви много протеини.

Орехи

Приемът на омега-3 мастни киселини, с които орехите са пълни, активират изгарянето на мазнините, като променят инсулинова резистентност. Те също са важна част от ниско-гликемичната диета, при която проучвания показват, че се горят 300 калории на ден повече от високо-гликемичната.

Киноа

Това супер храна е навсякъде и има основателна причина. Киноа е фантастична алтернатива на киселинното образуващите зърнени храни като пшеница и ечемик. Тя дава дълготрайна енергия и е пълна с добри бактерии, които предотвратяват подуване на корема.

Зехтин

Идеален за готвене и салати, то е богато на омега 3 мастни киселини, засища и регулира функцията на червата.

Зелен чай

Зеленият чай поддържа функцията на щитовидната жлеза и засилва метаболизма.

Банани

Калият в банана помага на тялото да регулира минералите и течностите в организма, освен това дава чиста енергия и помага за изграждане на мускулите.

Сподели: