Какво ядат здравите хора за закуска

Не случайно е най - важното хранене за деня

840

Закуската е най-важното ядене за деня, но само ако е правилна. Можете да презаредите сутринта със суперхрана или да изберете просто нещо между другото. Изборът зависи от вас. Но най-важното нещо, което трява да знаете е, че трябва да закусвате.

Независимо дали сте съсредоточени върху намаляването на телесното тегло или просто не сте гладни сутрин, може да се изкушите да пропуснете тези калории и да изчакате обяда. Всъщност прескачането на закуската може да увеличи риска от диабет и сърдечно-съдови заболявания, освен че ще ви спре и в борбата с отслабването.

Плодове

Добавянето на плодове към храната за закуска не само ви осигурява важни витамини и минерали, които помагат на тялото ви да посрещне деня, но дава и допълнително фибри, които помагат да се чувствате сити за по-дълго време.

Зелено смути

Смутито е здравословен начин да започнете деня си, но цветът е много важен. Защо зелено? Защото говорим само за смути на растителна основа – без захар, мляко и всякакви добавки, които ще го превърнат в калорийна бомба.

Овесена каша

Овесена каша е богата на фибри, нискокалорична и пълна с минерали, от които се нуждае тялото ви. Освен че помага за контрола на глада чрез високо съдържание на фибри, овесената каша е и много засищаща.

Кисело мляко

Има толкова много здравословни предимства от яденето на кисело мляко, че е трудно да ги изброим. То е богато на хранителни вещества, калций, протеини и бактерии, които поддържат нормалната чревна микрофлора.

Кафе или чай

Кафето е една от малкото пристрастености, от която няма причина да се отказвате. То може да намалите риска от болестта на Алцхаймер, както и да подобрите сърдечно-съдовото ви здраве. Сърдечните заболявания са водеща причина за смъртта в света, така че всичко, което поддържа сърцето ви, е чудесен начин да започнете деня. Ако не сте любител на кафето, има още една опция! Чаят също е известен със здравословните си ползи за сърцето, помага за загуба на тегло и съдържа антиоксиданти, които се борят с рака. Чаят може също така да помогне на имунната система, както и за укрепване на зъбите и костите.

Горски плодове

Така ще осигурите много антиоксиданти и имуно-стимулиращи хранителни вещества като витамин С. Но знаехте ли, че те също могат да помогнат за предотвратяване на очните заболявания и артрита благодарение на противовъзпалителните си свойства?

Бадемово масло

Само лъжичка от него на филия или в овесената каша може да допринесе за намаляване на риска от сърдечни заболявания, диабет и инсулт.

Пшеничен зародиш

Тази храна дава енергия и дава на тялото ви витамини от B  групата, както и фибри. Той може да помогне за понижаване на холестерола благодарение на омега-3 мастните киселини и фитостероли. Пшеничният зародиш осигурява на тялото ви витамин Е, мощен антиоксидант и минерали като цинк, калций и манган.

Сподели: