„Баня на годината“ – възможност за поглед отблизо на прецизното създаване на продуктите за баня

„Баня на годината“ – възможност за поглед отблизо на прецизното създаване на продуктите за баня

Конкурсът „Баня на годината“ успешно утвърждава традиции в развитието на архитектурната общност вече 16 поредни години, като една от тях са специализираните посещения за архитекти, дизайнери, жури и участници в заводите на „Идеал Стандарт – Видима“. Целта на посещенията е създаване на информираност, ангажираност, затвърждаване на връзките между различните специалисти и опознаването на производството и характеристиките на продуктите.

"Конкурсът „Баня на годината" и всички наши инициативи предоставят повече информация за производството на продукти, както и мисията ни заедно с архитектурната общност да обогатяваме разбирането за банята и да повишаваме стандарта на хората в България. Имаме шанс, че тук има такива големи производствени предприятия. Затова и нашата цел е да правим живота на хората по-добър", сподели маркетинг директора Иванка Какалачева при посрещането на гостите.

„Баня на годината“ – възможност за поглед отблизо на прецизното създаване на продуктите за баня

Посещенията в заводите имат и сериозна обучителна цел, която дава възможност на архитектите да се запознаят отблизо с производствени процеси, да проследят прецизната изработка и да се убедят в технологичните предимства на продуктите, които се произвеждат за над 100 държави по света с еднакво високо качество както за българския, така и за международните пазари, което даде допълнителна сигурност в работата им с чуждестранни клиенти и партньори.

„Интересни и полезни са обучителните посещения в заводите на Идеал Стандарт. Разликите в подобренията са големи и в положителна посока от предишното ми посещение“, споделя Иван Гроздев, дългогодишен член на журито на конкурса „Баня на годината“. „След всяко посещение в заводите виждам подобрения и развитие, което говори много за компанията. Винаги ми е интересно, полезно и обогатяващо личния опит. Моят съвет към бъдещите участници в конкурса е да бъдат по-креативни и по-смели творчески, да не се стараят да бъдат перфектни, а интересни и иновативни“, насърчава Игнат Георгиев, победител в различни категории на конкурса през 2012-та, 2013-та и 2014-та година.

„Баня на годината“ – възможност за поглед отблизо на прецизното създаване на продуктите за баня

Дизайнерът Гергана Досева е участник и победител в конкурса „Баня на годината 2018“ в категория „Реализирана баня в жилищна сграда“. Тя се присъедини към посещението на заводите, защото и за нея е интересно да  проследи целия процес на създаване на изделията, да добие много нови впечатления и да обогати професионалните си познания за характеристиките на продуктите и спецификите на най-наложените и иновативни колекции. „Участието в конкурса винаги е важно, защото така човек сверява възможностите си и как се справят останалите претенденти. Лично за мен е от значение изявата в такъв конкурс, защото виждаш нивото на колегите и се амбицираш да вървиш нагоре и да ставаш все по-добър“, споделя Гергана.

„Баня на годината“ – възможност за поглед отблизо на прецизното създаване на продуктите за баня

Повече информация за категориите в конкурса „Баня на годината 2019“, критерии и срокове, кандидатите могат да намерят на официалния сайт thebathroom.bg.

За още идеи за дома последвайте ни в
Сподели:
Абонирай се за нашия бюлетин
Какво търсиш?...