„Новият каталог на ИКЕА празнува живота вкъщи с всички предизвикателства и мечти, които го съпътстват. В него можеш да намериш вдъхновение, което наистина съответства на теб, на твоя живот и стил“. Toва каза Йоана Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА по време на представянето на каталога за 2019 г.
Основен фокус в него са различните нужди у дома, а новото тази година са 7 - те жилищни пространства – от студио с площ 18 кв.м. до дом, който е изцяло обзаведен по екосъобразен начин, които компанията формира на база изследването Life at homе.
И тази година в него ще намерите цялостни интериорни решения, дизайнерски асортимент и нови, трайно по-ниски цени. По този начин компанията изцяло се придържа към идеята си за демократичен дизайн, а именно – да предлага продукти, които са с отлично качество, добър дизайн и са достъпни за всеки.
По време на представянето Никос Ифантидис, управител на ИКЕА България, представи резултати за седемгодишното присъствие на компанията у нас. Той отчете 16 милиона посетители, среден ръст от 14% на клиенти и повишение с 12% на продажбите.
„Миналата година обещахме подобрение в преживяването на клиентите си в магазина, а растежът както на продажбите, така и на клиентите показват, че сме се справили,“ каза той. По думите му според проучване сред посетителите в магазина, 86% от тях харесват обновените сектори в магазина и смятат, че те улесняват и подобряват избора им при пазаруване.
След успеха на двата изнесени центъра за поръчки в Бургас и Варна, сега и Пловдив ще има такъв. Той ще бъде открит през ноември 2018 г. и ще се намира в мол Plovdiv Plaza, който се очаква да отвори тогава врати.
Новият каталог на ИКЕА може да бъде разгледан и онлайн на страницата на компанията.