Стартъп компанията Casper предлага нов, иновативен начин за тестване на продуктите си – матраци, възглавници, чаршафи и др.
През септември – октомври 2015 г. Casper обяви турне по източното крайбрежие на САЩ, където със своя напмобил предложи 30-минутна дрямка.
Общо 5000 души се записаха да опитат матраците на компанията, чиято цена е между 850 и 950 долара (между 1500 - 1700 лв.).
Успехът принуди Casper да предприеме турне и на западния бряг, където напмобилът ще посети общо 6 от големите градове в САЩ.
Тестването на матраците е безплатно и може да бъде осъществено в часовете от 12 до 20 часа.
Възгравниците на Casper се предлагат за 75 долара за брой (130 лв.), а чаршафите – по 180 долара (315 лв.).