5 вечерни навика, които ще ви помогнат да отслабнете

Малки стъпки към голямата промяна

718

Ако сте сред хората, които търсите начин да влезете във фома и скате да свалите някой и друг килограм, трябва да сте готови на търпения. Защото няма бърз път към дългосрочната загуба на тегло, което означава всеотдайност и вяра в идеята, изграждане на правилните навици. Най - малкото, което може да направите е да се опитате да завършите деня си, като следвате няколко лесни вечерни трика, които отнемат по-малко от 15 минути:

Храни, за които не сте подозирали, че можете да използвате микровълноватаТя не е само за претопялне на храна

Напишете какво сте консумирали през деня и какво ще ядете утре

Като запишете какво смятате да ядете на следващия ден, ще имате ясна представа и план, който ще ви помогне да устоите на изкушенията.

Храни, които съхраняваме в хладилника, а не трябва Някои просто заемат ценно място

Пригответе си лека закуска

Вместо да прескочите закуската поради липса на време и да преяждате  при следващото хранене, подгответе си закуска от вечерта. Вариант е да накиснете освесени ядки и сушени плодове и да ги сложите в хладилника. Сутринта закуската ви е готова!

Винаги под ръка с малките закуски

Закуските  могат да направят или да провалят един план за здравословно хранене. Вечер предварително нарежете плодове и зеленчуци, след което ги поставете в кутии или найлонови торбички.

Готви за деня

Вечер подгответе дрехите си за следващия ден, екипът и чантата за фитнес. Това ще ви мотивира да започнете деня си с енергия и настроение.

Планирайте тренировките

Вашите тренировки са вашето време. Планирайте ги предишната вечер, така ще бъдете психически подготвени за това, което ви предстои и ще се придържате към нея.

7 храни за укрепване на имунната системаВключете ги в ежедневието си
Сподели: