На 23 април 2019 г. за трети пореден път у нас бяха раздадени престижните международни награди за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината“. Ежегодният конкурс, провеждан в над 40 страни, цели да информира потребителите за най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за техните качествени и иновативни продукти.
В третото издание на конкурса се състезаваха десетки нови продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца и позиционирани за целите на проучването в 25 категории. От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат на независим потребителски вот, който оценява най-атрактивния, най-иновативния продукт и удовлетвореността от него. За България проучването бе осъществено от Nielsen Bulgaria сред 2500 респонденти, следвайки уникалната методология на програмата.
Победител в категория „Хладилници“ е атрактивната комбинация хладилник-фризер VarioStyle на Bosch.
Иновативният продукт позволява лесна смяна на стила на кухнята посредством сменяеми цветни врати, изработени в Германия от високо-качествени материали.
Система Vario Style е оборудвана с интелигентна комбинация от дискретни приспособления и магнити, благодарение на които вратата на хладилника се сменя за секунди, без да са необходими инструменти или технически познания. Като съчетава стил, отлично качество и изчистен дизайн, цветният хладилник-фризер Vario Style позволява на потребителя да изрази себе си в кухнята и да разкрие уникалната си същност.
На церемонията бяха официално наградени носителите на престижното отличие „Продукт на годината 2019“ за България, в присъствието на мениджъри на водещи компании, експерти по маркетинг и представители на медиите.