Най-важното събитие в есенния сезон на покупките, Black Friday, ще започне на 14 ноември (четвъртък) и ще продължи чак до 18 ноември (понеделник) на обяд, това обяви водещият онлайн търговец за обзавеждане и домашен декор в Източна Европа Vivre. За да задоволи търсенето на стоки на атрактивни цени през този период, компанията е заделила на склад артикули на обща стойност от 10 милиона евро.
„Всяка година Black Friday представлява между 10 - 15% от оборота на Vivre. Подготовката за тазгодишното издание започна през лятото с избора на продукти, на които всеки от пазарите ни реагира най-добре. После продължихме с подобрения по уебсайта за поддържане на трафика и повишаване на ефективността на онлайн инфраструктурата и логистичните ресурси. По време на кампанията от 14 до 18 ноември от миналата година, отчетохме общо 2 милиона уникални посетители и над 4 милиона посещения. Тази година сме си поставили за цел да увеличим приходите с 50% в сравнение с 2018 г., което означава общо над 5 милиона евро за всички девет държави, в които оперираме. Отчитайки тенденциите на пазара, очакваме повечето поръчки да бъдат от категориите мебели, текстил, килими и декор, но също така забелязваме значителен ръст на търсенето на продуктите от секция лайфстайл, сред които часовници, чанти и козметика“, обяснява Юлиян Вегеш, вицепрезидент на отдел маркетинг във Vivre.
По време на Black Friday кампанията клиентите ще се възползват от най-ниските цени за тази година и то за хиляди продукти от всички категории на Vivre.bg: мебели, текстил, кухня и декор, осветителни тела, баня и лайфстайл. Кампанията ще се проведе едновременно в България, Румъния, Унгария, Словения, Словакия, Чехия, Хърватия, Полша и Гърция.