"Преди няколко месеца ние направихме няколко заявки – да усъвършенстваме клиентското изживяване, да докажем, че не продаваме продукти, а решения и да акцентираме на местните потребности, за да отговорим на потребителките очаквания на хората в страната. През последните 6 месеца работихме усилено, за да отговорим на тези обещания и днес те вече са факт". Това каза Никос Ифантиди, управител на ИКЕА за България, при представяне на обновените 6 000 кв. м площи от магазина в София.
Тези промени са направени след редица вътрешния проучвания за нагласите и навиците на потребители, като е обърнато внимание на местните специфики и домовете на хората. В магазина са обновени 8 отдела, а инвестицията е 300 000 евро.
Нов облик имат отделите за готвене, за трапезарията, текстил за дома, текстил за спалнята, килими, баня, организиране на дома и осветление. Промени има още в бистрото и магазина за шведски храна, както и в зоната за обслужване на клиентите.
Реорганизацията е направена след детайлен анализ на движението на клиентите в магазина и цели да направи пазаруването по удобно. Това е първото мащабно обновление след откриване на магазина през 2011 година, подчерта Йоана Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА България.
До края на годината компанията ще пусне и приложение, благодарение на което, ще отпадне необходимостта от ползване на лист и молив по време на пазара.
ИКЕА обяви и своето сътрудничество с голяма логистична компания. През август се очаква да заработи нов модерен логистичен център. Новият партньор ще обслужва поръчките на онлайн магазина на ИКЕА, центровете в Бургас и Варна. Това се очаква да допринесе за значителна оптимизация при обработване на поръчките, както и за прецизиране на стоковата наличност в магазина, коментират от компанията.