10 навика, които побъркват професионалните организатори

10 навика, които побъркват професионалните организатори

Въпреки, че не е много позната у нас, професията професионален организатор се радва на голяма популярност. Това са хора, които могат да ви покажат и съветват как да организирате дома си по възможно най-удобният и оптимален за вас и вашия начин на живот начин, как да се радвате на винаги подредено и чисто жилище.

От GoodHouskeeping се обръщат към няколко професионални организатори, които разкриват нещата, които хората правят и които буквално могат да ги изкарат извън кожата. Вижте кои са те и се постарайте да не ги допускате.

Не си оправят леглото 

10 навика, които побъркват професионалните организатори

Започвайки деня с оправяне на леглото, първо уважавате вашето лични пространство и второ, това ще даде тон на останалата част на деня ви.

Нямата пла за деня

10 навика, които побъркват професионалните организатори

Това е най-лесният начин да организирате деня си и да не се чувствате непродуктивни, да действате хаотично.  Много хора се оплакват, че са претоварени, нямат време и не знаят откъде да започнат. Ето защо е добре да направят списък с нещата за деня и да го следват.

Използват фалшива естетика.

10 навика, които побъркват професионалните организатори

Това означава да подредите кошници, контейнери и кутии, които трябва да изглеждат организирани, но всъщност причинява още по-голям хаос. На снимка може да изглежда красиво да ги сложите на рафта, но ако не ги ползвате по предназначение, каква е ползвате от тях.

Не преценяват капацитета на пространството.

10 навика, които побъркват професионалните организатори

Първото правило на професионалните организатори е да предвидят място за всичко. Ако постоянно носите нови и нови вещи, той няма как да расте. Затова махнете излишните вещи и създайте естетика.

Пазят ненужни неща

10 навика, които побъркват професионалните организатори

Ако сте получили чинии, прибори или каквото и да е от свекървата, но те изобщо не ви харесват, не се чувствайте длъжни да ги държите. Те не ви носят никаква стойност и само пречат.

Пазят неща, защото струват пари.

10 навика, които побъркват професионалните организатори

Сватбената ви рокля безспорно е ценна, но планирате ли да я облечете отново? Да, тя е скъпа, но и пространството също си има цена.

Не връщат нещата на местата им.

10 навика, които побъркват професионалните организатори

Ако вземете нещо от кухнята и го занесете в хола, върнете го. Така шансът да се загуби някоя вещ е доста по – малък.

Разчитат на етикетите.

10 навика, които побъркват професионалните организатори

Да, те могат да бъдат полезни в кухнята, но за да станете по-организирани, са ви нужни план, ангажимент, решителност и действие, за да превърнете плана си в реалност.

Инвестират в разширяваща се етажерка за обувки.

10 навика, които побъркват професионалните организатори

Макар че те на пръв поглед са идеални, за да се справите с претрупването на пространството, често обувките се плъзгат, не стоят естетически и са загуба на пространство. Вместо това използвайте висящ джобен организатор за обувки, кутии или шкаф с вградена система за обувки.

За още идеи за дома последвайте ни в
Сподели:
Абонирай се за нашия бюлетин
Какво търсиш?...