Стартира новата комуникационна платформа на ИКЕА България #МястоЗаЖивот с видеоклип, заснет от световноизвестния режисьор Али Али. Кампанията е вдъхновена от разбирането за дома като флуидно пространство с много измерения и значения, което ни помага да водим по-балансиран начин на живот. Тя е част от новата концептуална платформа на ИКЕА, която преразглежда ролята на дома в непрекъснато променящия се свят.
Новата концепция бе представена от ИКЕА за първи път в рамките на най-голямото дизайн събитие - Salone Del Mobile в Милано със серия от инсталации, които интерпретират по вдъхновяващ и интерактивен начин бъдещето на дневната и живота вкъщи.
"Функциите и мебелите, от които съвременния човек има нужда, се променят непрекъснато. Ние сме любознателна компания и нашата задача е да приемем предизвикателството на случващата се промяна и да предефинираме мястото за живот.“, споделя Маркус Енгман, ръководител „Дизайн“ в ИКЕА. "Домът е пространство, което е едновременно общо и лично. Дава ни възможност да изразим кои сме и какви искаме да бъдем."
Днес близо 50% от хората по света живеят в градовете, а до 2050 г. процентът ще нарасне на 70%, което ще промени фундаментално условията за живот и ще изисква по-творчески решения във всекидневието.
Новата платформа на ИКЕА #МястоЗаЖивот си поставя за цел да отговори на тези нужди, улеснявайки ни да създадем своето пространство, съобразенo с функционалните ни и емоционални нужди в съвременния свят.