Виртуалната реалност навлиза в интериорните решения

Виртуалната реалност навлиза в интериорните решения

За първи път в България производителят на бои Оргахим предлага на потребителите в магазинната мрежа възможност да „видят“ как биха изглеждали определени цветове и комбинациите между тях в три виртуални стаи, денем и нощем.

Преди окончателно да се спре на цвят за тониране на боя, клиентът може да сложи очилата за виртуална реалност в някой от 11-те обекта в страната и да потъне в света на цветовете. 

Потребителите могат да избират между три помещения – всекидневна, спалня и офис, както и между дневен и нощем режим. 3D технологията дава възможност да се изпробват комбинации от над 1000 цвята.

Виртуалната реалност навлезе на глобално ниво в много сектори – туризъм, фитнес услуги, авиация, медицина, архитектура, строителство и мебели. В България за сега се използва основно от медийни и технологични компании, но намира приложения и в рекламни кампании и промоции, които позволяват на потребителите да се докоснат до този нов свят и да общуват с продукта по различен начин. 

Нов прогнозен доклад на IDC сочи, че доставките на очила за VR (виртуална реалност) и AR (добавена реалност) в световен мащаб ще достигне почти 100 милиона бройки до 2021 година. За сравнение, през изминалата година са били доставени малко под 10 милиона такива устройства, което е увеличение от 10 пъти за по-малко 5 години.

Обектите, в които се предлага технологията са хипермаркети Mr. Bricolage в София (Ринг Мол, Младост и Люлин), Пловдив, Бургас, Варна, Благоевград и Плевен, както и във фирмените магазини на Оргахим АД в София - на бул. Цар Борис IIІ , бл. 50 и на ул. "Борис Христов" 2 (входът е на бул. Шипченски проход), и в град Русе – на ул. Борисова № 94.

 

За още идеи за дома последвайте ни в
Сподели:
Абонирай се за нашия бюлетин
Какво търсиш?...